niedziela, 25 sierpnia 2013

Informacja :)

No więc tak: Nie chcę was martwić, bo bloga jeszcze nie kończę, ale założyłam nowy :) Mam nadzieję, że każdy wejdzie i przeczyta prolog, a jak się spodoba to nawet pierwszy rozdział :) Byłabym wdzięczna, bo jesteście wspaniałymi czytelnikami, a gdy ten blog się skończy, mam nadzieję, że będzie czytać mój inny, czyli w tym przypadku ten: http://mylifemyworldopowiadanieoonedirection.blogspot.com/
Mam dla was też niespodziankę, że na tego bloga zaczęłam też już pisać rozdział, więc szybko czytajcie mój 32, bo już nie długo może pojawić się 33. :) Wiem, że cieszyliście się że są razem, a tu porwanie, ale tak musi być, żeby ten blog jeszcze był : )
No i tylko jeszcze jedna prośba, że jeżeli zdecydujecie się na czytanie, to proszę o komentarz, dla was to chwila, a dla mnie wiele znaczy :)

1 komentarz: