środa, 1 maja 2013

Rozdział 3.

Po tym całym graniu zrobiliśmy popcorn i obejrzeliśmy film. W w połowie przyszedł Zayn z jakąś dziewczyną.
-Cześć. -dziewczyna się przywitała. A my wszyscy odpowiedzieliśmy.
-Parrie to jest kuzynka Liama Klaudia, Klaudia to jest moja dziewczyna Perrie.. -dziewczyna podała mi rękę.
-Miło mi poznać. -powiedziałam i się uśmiechnęłam.
Dziewczyna była bardzo ładna. Blondynka. Pasowała do Zayna.
Gdy dochodziła godzina 20, chłopaki wrócili do swoich domów. Ja z Liamem i Danielle zjedliśmy kolację. Po której poszłam do swojego pokoju. Wzięłam piżamę, i inne potrzebne rzeczy, no i poszłam do łazienki. Wzięłam szybki prysznic. Ubrałam się w przygotowane rzeczy, wyszczotkowałam zęby i wróciłam do pokoju. Położyłam się do łóżka, ale że nie byłam śpiąca, zeszłam na dół. Liama i Danielle nie było. Ale zauważyłam laptop. Wzięłam i go odpaliłam. Wiem że nie był mój, ale nie grzebałam im w rzeczach osobistych. Zalogowałam się na tt. Nie miałam laptopa, ani komputera w domu, ale czasami chodziłam do szkoły i grałam.
No więc się zalogowałam. Widziałam bardzo dużo zdjęć, jak i wpisów chłopaków. Muszę przyznać że dawno mnie tu nie było. Nie miałam czasu by wejść.
Posiedziałam z godzinę i pół, i zrobiłam się śpiąca. Więc wyłączyłam i odłożyłam na miejsce laptopa. Po czym udałam się na górę. Od razu położyłam się i usnęłam.
                                                      następny dzień
Obudziłam się o 9:57. Przeciągnęłam się i przetarłam oczy. Po czym podeszłam do mojej nadal nie rozpakowanej walizki. Wyciągnęłam z niej ciuchy które kupiłam razem z Danielle. Szybko poszłam do łazienki. Tam przebrałam się w przygotowane ciuchy <klik>. Zrobiłam lekki makijaż, umyłam zęby i zeszłam na dół. Było strasznie cicho. Jedyne co słyszałam to moje kroki i ciężki oddech. Weszłam do kuchni, a na stole zauważyłam kartkę. Nawet nie jedną. Wzięłam pierwszą do ręki.
                                                 "Musiałem jechać na spotkanie,
                                                      ale Danielle jest w domu,
                                              więc jak będziesz czegoś potrzebowała
                                                 spokojnie ją poproś, czy coś tam.
                                                                                   Liam"
Po tej wzięłam drugą:
                                                "Wiem że miałam być w domu,
                                                      ale musiałam jechać,
                                                           szef wzywa,
                                                        mam nadzieję że,
                                                         sobie poradzisz.
                                                                       Danielle"
No to tak. Zostałam sama. Zrobiłam sobie płatki z mlekiem i je zjadłam. Po czym zaczęłam oglądać telewizje. Nie było nic ciekawego, więc postanowiłam wyjść z domu. Zwiedzić trochę Londyn.
Nałożyłam na nogi buty i wyszłam z domu, kluczącą go za sobą.
Postanowiłam pójść do centrum. Szłam bardzo wolno, więc zanim tam doszłam minęło trochę czasu, jednak nie śpieszyło mi się.
Gdy już doszłam do celu, weszłam do galerii. Oglądałam ciuchy w każdym ze sklepów. I tak minął mi czas, aż do 12:43. Weszłam do jakiejś restauracji. Miałam pieniądze bo Liam mi zostawił. Kupiłam tam sobie jedzenie i picie. I usiadłam do stolika. Gdy zjadłam była 13:21. Zapłaciłam i wyszłam. Zastanawiałam się czy może nie iść do kina.? Już dawno nie byłam. W końcu się zdecydowałam, na film który trwa 3 godziny. Czyli "Hobbit-tam i z powrotem" Nic innego nie leciało.
Po filmie, pochodziłam jeszcze po sklepach i o 17:23 poszłam na przystanek autobusowy. Na moje nie szczęście, będzie dopiero o 17:45. A było już ciemno, więc się trochę bałam. No ale wracać do domu pieszo też nie mogę, bo to dość daleko.
No więc, nie pozostało mi nic innego jak czekać. Usiadłam na ławeczce, i czekałam na autobus. Ludzi było na prawdę bardzo mało. Siedziałam, a nagle usłyszałam na sobą jakiś szelest. Odwróciłam się, a tam stało jakiś dwóch typków. Dreszcz przeszedł mnie po całym ciele. Odwróciłam się przodem do szosy. Zaczęłam szukać jakiś ludzi. Jednak nikogo nie było.
-A co taka piękna dziewczyna robi tutaj sama.? -uśmiechnął się, a mnie znowu przeszedł dreszcz.
-Co wy chcecie.? -zapytałam. Strasznie się bałam.
-Wiesz...chcemy ciebie. -znowu powiedział z uśmiechem, i zbliżył się do mnie. Złapał mnie za rękę. I wycedził przez zęby:
-Pójdziesz z nami.
-Zostawcie mnie. -zaczęłam się wyrywać, jednak na darmo. Był za silny. Strasznie się bałam, a pierwsza łza już poleciała po moim policzku. Gdy nagle usłyszałam głośny pisk opon. Odwróciłam się, a po mojej prawej stronie stanął samochód. Nie wiedziała kto to. Bałam się że to może ktoś od tych dwóch, ale nie. Gdy zauważyłam kto wychodzi z samochodu, na mojej twarzy momentalnie pojawił się uśmiech.
                              ________________________________________
No to jest następny rozdział. Nie wiem czy wam się podoba, czy też nie. Ale mam nadzieję że tak.: )
Wiem że nie za długi, ale musiałam skończyć w tym momencie. Nie miałam innego wyboru. Myślę że nie gniewacie się o to, ponieważ rozdziały pojawiły się bardzo szybko, jak dla mnie. Bo niektórzy dodają raz w tygodniu.:)
Noi jedna prośba: PODOBA SIĘ.? CZYTASZ.? NO TO SKOMENTUJ.!

14 komentarzy:

  1. Wspaniale piszesz! Kto był w samochodzie!
    I zgodnie z twoimi instrukcjami :
    Podoba mi się, czytam, komentuję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny rozdział. Szkoda tylko, że krótki. Ma być dreszczyk emocji, dobrze zrozumiałam? Nie musisz mnie już informować, bo zaobserwowałam tego bloga. Z niecierpliwością czekam na następny : *.

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny jak wszystkie kiedy next? ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne! :) Szkoda że taki krótki.
    czekam na następny. :3
    pozdrawiam, Magda. xx ♥

    +zapraszam do mnie : http://happydayhappylovex.blogspot.com/
    http://onedirectionanaandharry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdział świetny, ale czemu taki krótki?
    Myślę, że będę tu wpadać częściej <3.
    Obserwuję i komentuję. LICZĘ NA REWANŻ Z TWOJEJ STRONY :*
    Całuję i życzę dużoo weny :)
    ~Caroline xx

    Zapraszam serdecznie:
    http://powrot-do-przyszlosci-1d-poland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisz dalej!!I ten drugi blog też pisz!!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne ! postaraj się dawać więcej opisów ale poza tym na prawde genialne . Ciekawa fabuła i wszystko inne równie no i bardzo ładny wygląd bloga :D Dodaję do obserwowanych i będę wpadać częsciej
    http://give-me-love-oned.blogspot.com/ Zapraszam

    http://littlethings-opowiadanie-1d.blogspot.com/ tu również :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez wydaje mi sie, ze malo opisow, ale bardzo mi sie spodobal. Czekan na nn ;)
    Zapraszam --> goodnightblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne, świetne, boskie, cudne...
    Brakuje mi już przymiotników, by określić ogółem wszystko.
    Już nie mogę się doczekać nn :)
    middle-of-my-heart.blogspot.com
    zawsze-z-toba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog ; ) i rozdział *-* czekam na nn i zapraszam do mnie :
    1d-my-life-opowiadanie.blogspot.com
    horan-and-smith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś nominowana do Liebster Award! ;) Więcej info u mnie na blogu :
    horan-and-smith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie rozkręca się i to już w 3 rozdziale piszesz naprawdę dobrze mam tylko jedno ale strasznie nadużywasz "i", postaraj się też dodać więcej opisów, tyle z mojej strony ;)a poza tym nie mam żadnych zastrzeżeń dużo weny ;)

    OdpowiedzUsuń